Աշխատանք

Աշխատանքային պարտականություններ`

- Հեռախոսազանգերի սպասարկում, փոխանցում համապատասխան բաժին, հեռախոսով հաճախորդներին Ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների ներկայացում:

- Հաճախորդներին խորհրդատվության տրամադրում Ընկերության կողմից տրամադրվող ծառայությունների վերաբերյալ:

-  Հաճախորդի կարիքների բացահայտում, ուղղորդում համապատասխան գործընկերոջ մոտ:

- Ընկերության ինտերնետային կայքի, սոցիալական ցանցերի  միջոցով ստացված հարցումներին նախնական տեղեկատվության տրամադրում:

- Ակտիվ օժանդակում ընկերության պրոդուկտների վաճառքի իրականացմանը:

- Հաճախորդների հայտերի գրանցում և տվյալների հավաքագրում ու մուտքագրում ՀԾ-Բանկ ծրագիր։

- Փաստաթղթերի կազմում և թղթաբանական ճիշտ ձևակերպումների վերահսկում։

- Պայմանագրային բաժնին համապատասխան պայմանագրային փաթեթների հանձնում։

- էլեկտրոնային և թղթային նամակագրության վարում։

- Տնօրենի հանձնարարությամբ համանման այլ աշխատանքների իրականացում։

 

Ներկայացվող պահանջներ`

- Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության կամ հարակից ոլորտներում։

- Աշխատանքային փորձը բանկային/ֆինանսական ոլորտում պարտադիր։

 - ՀԾ-Բանկ ծրագրի իմացությունը ցանկալի։

- ՀՀ բանկային օրենսդրության իմացություն։

- MS Office, Outlook համակարգչային ծրագրերի լավ իմացություն

- Արագ կողմնորոշվելու ունակություն։

- Պատասախանատվության բարձր զգացում։

- Թիմում աշխատելու գերազանց հմտություններ։

- Հայերենի գերազանց, անգլերենի և ռուսերենի լավ իմացություն։

- Բանավոր և գրավոր հաղորդակցման գերազանց հմտություններ։

- Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ։

 

Առավելություններ`

- Բժշկական ապահովագրություն

- Մասնագիտական թրեյնինգներին մասնակցելու հնարավորություն

- Շատ ջերմ և պոզիտիվ թիմ

- Մասնագիտական աճի հնարավորություն

Բաժանորդագրություն

Բաժանորդագրվեք և առաջինը ծանոթացեք նորություններին